Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Δημοτικού Συμβούλου Πέλλας Σωκράτη Καζαντζίδη.


Αγαπητές φίλες συνδημότισσες,
αγαπητοί φίλοι συνδημότες,

Σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για την εμπιστοσύνη και την εκτίμηση που δείξατε στο πρόσωπο μου και με τιμήσατε και αυτή τη φορά με την ψήφο σας, κατατάσσοντας με μάλιστα στις πρώτες θέσεις μεταξύ των συναδέλφων μου υποψηφίων Δημοτικών Συμβούλων της παράταξης «Μαζί για το Αύριο» του Γρηγόρη Στάμκου με 1497 ψήφους.
Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι θα αγωνιστώ με όλες τις δυνάμεις μου, για το καλό του διευρυμένου πλέον Δήμου Πέλλας, όπως το έπραξα μέχρι σήμερα, από όλες τις θέσεις που κατείχα πάντα με τη δική σας στήριξη, με τη δική σας ψήφο. Να είστε βέβαιοι πως ο αγώνας μας για την ανάπτυξη όλων των συνεννούμενων περιοχών θα είναι διαρκής.
Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μου υποψηφίους Δημοτικούς Συμβούλους όλων των συνδυασμών για τον αγώνα που δώσαμε και ιδιαίτερα να ευχαριστήσω τον νέο Δήμαρχο Πέλλας Γρηγόρη Στάμκο για τον αξιοπρεπή και έντιμο αγώνα που δώσαμε σε όλη την προεκλογική περίοδο και για την ευκαιρία που μου έδωσε μέσω της υποψηφιότητας μου και της εκλογής μου να σας υπηρετήσω και να μεταφέρω τη φωνή σας στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο Πέλλας.
Κλείνοντας θέλω να αναφερθώ σε αυτούς που δεν επέλεξαν τον συνδυασμό μας. Δεν χωρίζουμε και δεν ξεχωρίζουμε τους ανθρώπους σε δικούς μας και δικούς τους. Εμπιστευόμαστε όλους τους πολίτες, χωρίς να ρωτούμε τι ψήφισαν χθες και τους καλώ όλοι μαζί να κάνουμε το Δήμο Πέλλας τόπο να ζεις.
Με εκτίμηση
Καζαντζίδης Σωκράτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: