Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Απάντηση στις δηλώσεις Καρασμάνη

Σχετικά με τις δηλώσεις του αγαπητού συναδέλφου Γιώργου Καρασμάνη για τον δρόμο Χαλκηδόνα-Γιαννιτσά-Έδεσσα, θα ήθελα να σημειώσω:
1.       Είμαι βέβαιος πως όλοι οι Βουλευτές, όλων των κομμάτων, προσπάθησαν και προσπαθούν για την μελέτη και της κατασκευή του έργου αυτού.
2.       Όπως στις αρχές του χρόνου, κατά την επίσκεψη  μου στον Νομό Πέλλας, έτσι και στην επιστολή μου προς τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Πέλλας, τόνισα ότι η κυβέρνησή μας διασφάλισε τους αναγκαίους πόρους για την κατασκευή του έργου αυτού. Μάλιστα, στην επιστολή μου επισήμανα συγκεκριμένα από πού και πώς διασφαλίσαμε τους πόρους αυτούς.
3.       Συμφωνώ με το συνάδελφο ότι η κυβέρνηση της ΝΔ χρηματοδότησε τις μελέτες. Ωστόσο, τονίζω και πάλι ότι τους πολύ περισσότερους πόρους που χρειάζονται για την κατασκευή, δεν τους είχε εξασφαλίσει.
Είμαι βέβαιος, πως με τη συνεργασία όλων μας, στο τέλος, κερδισμένος θα βγει ο Νομός Πέλλας και οι πολίτες του.

Γιάννης Μαγκριώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια: