Αναμενόμενη η κατάληξη αυτής της
πρωτοβουλίας διότι χρειάζεται τρομερή τύχη για να πετύχει μία ιδέα ,
προϊόν άγνοιας , λαθών και αφασίας.
Καλό θα ήταν να μάθουμε
πόσο μας κόστισε αυτή η καταδικασμένη πρωτοβουλία, συμπεριλαμβανομένων
των συνηθισμένων "προμηθειών" που λαμβάνουν οι πολιτικοί που έχουν
τέτοια μεγάλα "αναπτυξιακά" οράματα .
Το Τρενοσκί είχε ανακοινωθεί το καλοκαίρι κι ενεργοποιήθηκε 15 μέρες πριν μπει η άνοιξη!
Ας
ελπίσουμε του χρόνου να το ενεργοποιήσουν και πάλι, να αρχίσουν να το
διαφημίζουν από τον Σεπτέμβριο και να κάνουν αρχικά ειδικές τιμές στα
εισιτήρια μέχρι οι ενδιαφερόμενοι να το δοκιμάσουν και να πειστούν ότι
είναι καλύτερη και πιο οικονομική λύση από την μετακίνησή τους με
αυτοκίνητο.
Με μία μικρή έρευνα αγοράς ανάμεσα σε χιονοδρόμους εκ
Θεσσαλονίκης ίσως θα καταλάβαιναν οι αρμόδιοι ότι το να βρεθείς στον ΟΣΕ
Θεσσαλονίκης με ενδυμασία κι εξοπλισμό σκι , χρησιμοποιώντας τα Μέσα
Μαζικής Μεταφοράς δεν είναι κάτι εύκολο.
Το Τρενοσκί θα μπορούσε να
απευθύνεται στον απλό κοσμάκη ως ευκαιρία φθηνού τουρισμού κι όχι σε
συστηματικούς χιονοδρόμους που είναι συνήθως άνθρωποι με οικονομική
άνεση και τετρακίνητα αυτοκίνητα.
Το σκι είναι ακριβό σπορ αλλά μία
εκδρομή στα χιόνια για τον λαουτζίκο με τρένο και με τιμές εισιτηρίων
όπως αυτές που ίσχυαν για αντίστοιχες διαδρομές ... ίσως γεμίσουν τέτοια
τέτοια ειδικά δρομολόγια.
(Η φωτογραφία είναι από την ΕΔΕΣΣΑΙΚΗ 2 Απρ 2011)
Τρίτη 5 Απριλίου 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου