Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ – Τ.Ο. ΝΟΜΟΥ ΠΕΛΛΑΣ

Σχετικά με την πρόσφατη εκδήλωση-συζήτηση που έγινε στο Εργατικό Κέντρο Γιαννιτσών στις 16-01-2011 και στην οποία συμμετείχαν οι παρακάτω οργανώσεις και κινήματα: «Κίνηση Ενωμένοι ενάντια στο ρατσισμό και τη φασιστική απειλή Νομού Πέλλας», «Αντιρατσιστική-αντιφασιστική Πρωτοβουλία Κρύας Βρύσης», «Πρωτοβουλία Γυναικών σε Δράση Έδεσσας», και «Εργατικό Κέντρο Γιαννιτσών».
            Χαρακτήρισαν στα δελτία τύπου, στο διαδίκτυο, στο έντυπο υλικό που μοίρασαν-αφισσοκόλλησαν και κατά την διάρκεια της εκδήλωσής τους, ένα νόμιμο πολιτικό κόμμα, τον ΛΑΪΚΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, και, κατ’ επέκτασιν, εμένα, αφού είμαι ο αρμόδιος υπεύθυνος στον Ν. Πέλλας και την ευρύτερη γύρω περιοχή, καθώς και τους ανθρώπους που σχετίζονται μ’ εμάς (ΜΕΛΗ Ή ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ) ΣΥΜΜΟΡΙΑ!!!
            Έχουν κάθε δικαίωμα να χρησιμοποιήσουν αυτόν τον χαρακτηρισμό για τον εαυτό τους, τις οικογένειές τους και τους προγόνους τους, τους αυθεντικούς ΛΗΣΤΟΣΥΜΜΟΡΙΤΕΣ.  Σε καμμία περίπτωση όμως δεν έχουν το δικαίωμα να προσβάλλουν ανθρώπους με διαφορετική άποψη-ιδεολογία και πιστεύω από τα δικά τους (ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ).
            Όσο για το ατυχές γεγονός της προηγούμενης ημέρας της εκδήλωσής τους (του βανδαλισμού του κτιρίου του Εργατικού Κέντρου Γιαννιτσών) όπου και έγινε η εκδήλωση, ήμουν κάθετος και απόλυτος σε συνομιλία μου που είχα στο διαδίκτυο μ’ ένα από τους διοργανωτές της εκδήλωσης αυτής, τον κύριο Γιάνγκο Ιωάννη, ο οποίος μάλιστα τυγχάνει και συγχωριανός μου.  Από την αρχή τού δήλωσα ότι: η ενέργεια αυτή είναι καταδικαστέα από την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και από εμένα, προσωπικά.
            Είμαστε οι μόνοι ίσως που σεβόμαστε την δημόσια και ιδιωτική περιουσία· αυτό άλλωστε φαίνεται και προκύπτει από τις εκδηλώσεις και τις δραστηριότητές μας σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο.  (Δεν έχουμε σπάσει ούτε κλαδάκι από θάμνο όπου έχουμε κάνει εκδηλώσεις-δράσεις.)  Σε αντίθεση με κάποιους υποκριτές που αυτο-αποκαλούνται προοδευτικές δυνάμεις-δημοκρατικοί και δεν αφήνουν τίποτα όρθιο σε κάθε ευκαιρία που τούς παρουσιάζεται.
            Είμαι 42 χρόνων, είμαι παντρεμένος και έχω ένα γυιο 14 ετών, δραστηριοποιούμαι δε επαγγελματικά από πολύ μικρή ηλικία στην πόλη της ΚΡΥΑΣ ΒΡΥΣΗΣ.  Αν υπάρχει έστω και ένας άνθρωπος, συμπολίτης μου ή από την γύρω περιοχή, που μπορεί να βγει δημόσια και επώνυμα να με καταγγείλει ότι στα τόσα χρόνια έχω βλάψει συνάνθρωπό μου, εγώ υπόσχομαι στην τιμή μου και την τιμή της οικογένειάς μου ότι θα σταματήσω ν’ ασχολούμαι με τα τοπικά κοινά και γενικότερα με την πολιτική ως ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και θα ζητήσω δημόσια συγγνώμη με δελτίο τύπου σε όλα τα τοπικά Μ.Μ.Ε..  Έχουν το θάρρος οι βολεμένοι κρατικοδίατοι κύριοι και κυρίες των «προοδευτικών-δημοκρατικών δυνάμεων» να κάνουν το ίδιο;
Με τιμή,
Σαχινίδης Ιωάννης
ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ Τ.Ο. ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ Ν. ΠΕΛΛΑΣ
και μέλος του πολιτικού συμβουλίου Χ.Α.

Δεν υπάρχουν σχόλια: