Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗ ΓΙΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ

Δεν είναι η πρώτη, ούτε η δεύτερη φορά που ‘’παίζει’’ το όνομά του, αλλά ο ίδιος και πάλι σήμερα διαψεύδει το ενδεχόμενο συμμετοχής του:
"Αφού ευχαριστήσω όλους τους πολίτες που επιμένουν να με προτείνουν ως υποψήφιο Δήμαρχο Αλμωπίας, θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι δεν επιθυμώ να είμαι υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Νοεμβρίου 2010
Πριν ένα χρόνο είχα παραχωρήσει, στο όνομα της χρήσιμης ανανέωσης, τη θέση που μου προτάθηκε στο ψηφοδέλτιο των βουλευτικών εκλογών της 4ης Οκτωβρίου, στη νεότερη γενιά των στελεχών που εκδήλωσαν αληθινό ενδιαφέρον στις εκλογικές διαδικασίες.
Ένα χρόνο μετά, στο πνεύμα εκείνης της δήλωσης μου, νομίζω ότι υπάρχουν αξιόλογα στελέχη που μπορούν να ανταποκριθούν στις μεγάλες απαιτήσεις του νέου εγχειρήματος του «Καλλικράτη» σε μια εποχή μου αλλάζει η γεωμετρία της ανάπτυξης στην Πέλλα και την Κεντρική Μακεδονία με μια νέα σχέση της μητροπολιτικής Θεσσαλονίκης με τους δήμους της περιφερειακής ενδοχώρας
Σήμερα συνεχίζω τον πολιτικό μου αγώνα, υπέρ των πολιτών της Πέλλας και της ιδιαίτερης πατρίδας μου της Αλμωπίας, χωρίς τίτλους και αξιώματα, όπως έπραξα άλλωστε και στα πέτρινα χρόνια 2005-2009, μετά την βάρβαρη αφαίρεση της βουλευτικής μου ιδιότητας, με το πραξικόπημα των λευκών ψηφοδελτίων, αλλά και στο σύνολο της πολιτικής μου διαδρομής στα 36 χρόνια ενεργού παρουσίας στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες
Θέλω να πιστεύω πως η ανάγκη για το ξεπέρασμα της κρίσης που βιώνει η χώρα μας θα γεννήσει καινούριες ιδέες, θα μας οδηγήσει σε καινούριους δρόμους για να κάνουμε πράξη την ανάπτυξη με κοινωνική δικαιοσύνη που χρειάζεται ο τόπος".

Δεν υπάρχουν σχόλια: